Eugesta Eesti OÜ e-poe müügitingimused
Käesolevad Eugesta Eesti OÜ (edaspidi e-Eugesta) müügitingimused (edaspidi tingimused) kehtivad ostmisel Eugesta Eesti OÜ e-poest www.e-eugesta.ee. Toodete müüja on Eugesta OÜ (edaspidi e-Eugesta), aadress Rukki tee 5, Lehmja küla, Rae vald 75306, Harjumaa, registrikood 10028896 , tel +372 6588808, e-posti aadress [email protected]. Toodete ostja (edaspidi Klient) on e-Eugesta poest ostu sooritaja.
Tellimuse esitamine
• Tellimusi saab e-Eugestas esitada, kas registreeritud kliendina sisse logides, anonüümselt või juriidilise isikuna. Tellimuste ajalugu saab kasutada vaid registreeritud klient.
• Klient teeb tellimuse elektrooniliselt, valides e-Eugesta lehel välja toote(d) ja lisades toote(d) virtuaalsesse ostukorvi.
• Kui klient kinnitab ostu vajutades virtuaalses ostukorvis „Kinnitan“ nuppu, nõustub klient automaatselt e-Eugesta tingimustega.
• Tellimuse vormistamine jõustub hetkel kui klient kinnitab tellimuse ja tasub selle eest müüja poolt pakutud maksekeskkonnas.
• Alkoholitooteid e-Eugestas müüakse ainult täisealistele klientidele, kes on tellimuse esitamisel kinnitanud, et on vähemalt 18-aastased. Alkoholitoodete müümisel järgitakse kõiki vastavaid Eesti Vabariigis kehtivaid seadusi.
• e-Eugesta minimaalne tellimuse summa on 25 EUR.
Toote hind
• e-Eugestas müüdavate toodete hinnad on eurodes ja kõik hinnad sisaldavad käibemaksu. Tootehind on märgitud toote juurde.
• Juhul, kui klient on valinud kohale toimetamiseks mõne e-Eugesta tarnemeetodi (v.a ise kaubale järele tulemise), lisatakse vastav tarnemeetodi tasu tellimuse vormistamisel ostukorvi summale.
Tellimuse kättesaamine
• e-Eugesta kasutab järgmiseid tarnemeetodeid: DPD või Omniva pakiautomaat, DPD kuller ja ise kaubale järele tulemine e-Eugesta väljastuskeskusesse (Eugesta Eesti OÜ Rukki tee 5, Lehmja küla).
• Eugesta e-poest on võimalik kaupa tellida vaid tarnega Eesti Vabariigi piires.
• Transpordi hind sõltub tellimuse summast ja valitud tarnemeetodist.
• Tellimustele alates 25 EUR kuni 49,99 EUR on kauba kohaletoimetamine tasuline.
• Üle 50 EUR tellimustele kehtib tasuta transport üle Eesti.
• Valides tellimuse tarnemeetodiks pakiautomaadi või kulleri, lisandub arvele vastava tarnemeetodi teenustasu.
• Kauba kohaletoimetamine ja tarneaeg laos olevatele kaupadele on kuni 3 tööpäeva.
Tarne pakiautomaadiga
• Tellitud kauba saadame DPD või Omniva pakiautomaadiga.
• Pakiautomaadiga saatmise hind on 1,99 EUR üle Eesti kõikidele kapisuurustele.
Tarne kulleriga
• e-Eugesta pakub oma kaupade tarneks ka DPD kullerteenust üle Eesti. Kullerteenuse hind on 3,99 EUR.
• Alkoholitoodete puhul saab tarneviisiks valida ainult kulleri ning kaup antakse üle vaid täisealisele isikule. Kliendi vanust kontrollitakse alkoholitoodete üleandmisel kulleri poolt (isikut tõendavat dokumendi ettenäitamine on kohustuslik). Alkohoolsete jookide väljastamine toimub ajavahemikus 10.00-22.00.
Kauba kättesaamine e-Eugesta väljastuskeskusest
• e-Eugesta väljastuskeskus asub Eugesta Eesti OÜ territooriumil (Rukki tee 5, Lehmja küla, Rae vald 75306, Harjumaa), väljastuspunkti täpne asukoht on lao uks nr 7.
• Kaupa saab kätte e-Eugesta väljastuskeskusest kätte vaid siis, kui tellimuse arve on tasutud.
• Tellimusele võib järele tulla tööpäevadel (E-R 12-18) pärast vastavasisulise e-kirja "Teie tellimus on valmis" saamist.
Tellimuse tühistamine, toodete tagastamine
• Kliendil on õigus toodetest taganeda 14 kalendripäeva jooksul toodete kättesaamisest. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
• Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit.
• Klient peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
• Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale toode)
• Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja rikkumata (kliendil on õigus kaubaga tutvuda viisil, nagu see on lubatud tavapäraselt poes ning klient vastutab kaubaga tutvumisel kauba väärtuse vähenemise eest, kui ta on kaupa kasutanud eeltoodust muul viisil).
• Kui tagastatav kaup on kasutatud või viga saanud ja see on põhjustatud ostja poolt kauba mittesihipärase kasutamise tulemusena või muu ostja tegevusest tingitud asjaolu tõttu, siis on e-Eugestal õigus kaupade tagastamisel nõuda toote väärtuse vähenemisega tekitatud kahju hüvitamist, mis arvestatakse maha kliendile tagastatavast ostusummast.
• e-Eugesta tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik kliendilt lepingu alusel saadud tasud.
• Kui klient on sõnaselgelt valinud e-Eugesta pakutud kõige odavamast tavapärasest kauba
tarneviisist erineva tarneviisi, ei pea e-Eugesta tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
• e-Eugestal on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda kliendilt tagasi kaup, kui kauba hind e-Eugesta internetipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
• Tagastamisõigus puudub toidukaupade puhul v.a erijuhud (kui on vale toode tarnitud)
Pretensioonide esitamine ja käitlemine
• e-Eugesta vastutab kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning, mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese (1) aasta jooksul asja üleandmisest kliendile eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on e-Eugesta kohustus.
• Kliendil on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul e-Eugesta poole, saates e-kirja aadressile: [email protected] või helistada telefonil:6588808. Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, tootel ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.
• e- Eugesta ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui e-Eugestast ostetud kaubal on puudused, mille eest e-Eugesta vastutab, parandab või asendab e-Eugesta puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab e-Eugesta kliendile tasu(d) vastavalt tagastatava kauba väärtusele.
• e-Eugesta vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
• Kui klient ja e-Eugesta ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on kliendil võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada kliendi ja e-Eugesta vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendikaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. klient võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
Kliendi isikuandmete töötlemine ja otseturundus
Isikuandmete töötlemise kohta palun lugege lähemalt Privaatsustingimuste lehelt.
• e-Eugesta kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba kliendile saatmiseks.
• e-Eugesta edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
• e-Eugesta saadab kliendile uudiskirju ning pakkumisi e-maili aadressile ainult juhul, kui klient on selleks avaldanud eelnevalt nõusoleku, sisestades e-poes oma e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
• Kiendil on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Anname endast parima, et e-Eugesta ostukogemus oleks positiivne ja Teie tellimus jõuaks võimalikult kiiresti kohale!
Head ostlemist!
Teie e-Eugesta